Ösregn & Ice Age 3

Idag har jag varit med Jennifer hela dagen i stort sätt. Vi gick på stan, käkade lite, var med om världens ösregn som typ aldrig slutade kändes det som, vi satt på ett cafe i nästan 2 timmar för att vänta på att de skulle sluta, för vi hade inga paraplyn. Haha. ^^
Nu ikväll har vi sett på Sverige - Finland matchen, och efter det såg vi på Ice Age 3, haha den va ju askul. Gillar den humorn massor. ;D
Imorrn ska vi ut i staden och se när tekniska fakulteten startar sin nollning på Lkpg Universitet (där Jennifer pluggar). Har fått lära mig ett och annat om hur nollningen är och hur det är att plugga där och så. Plugget verkar halvdrygt, men nollningen verkar grymt kul. :D
På kvällen ska vi ut på någon uteservering tror jag det blir. Jennifers kompis Malin skulle också med. Så det är bara  hoppas på bra väder hela dagen imorrn! =)

Nu ska jag jumpa ner i min säng.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0