Pass

Nu har vi varit iväg och simmat, det va skoj. Jag orkade mer än Jonas faktiskt, hoho. Fast jag är ju en gammal simmerska också.
På vägen hem kände vi att vi var lite halvhungriga, så vi beställde en pizza att dela på. (A) Haha, god varen. :D

Pratade med mamma på vägen hem också, dom skulle tydligen fixa nytt pass åt Nina.. Då kom jag på att mitt går ju ut nu i höst! Och om ska utomlands måste passet gälla i minst 6 månader framåt från resedatumet. Så jag måste ju dona pass innan vi åker. :O Himla tur att man kom på det nu, i tid. Annars skulle jag fått lov att köpa provisorisk pass, som kosta typ 900 spänn. Så blir att åka in till S-tälje Polisen imorrn och fixa pass. Hoppas bara att jag kan fixa det där, men de borde väl gå?
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vet att man måste ha med det gamla passet,

men minns inte om det är när man gör det nya eller hämtar ut det nya. För det hämtar man på Polisstationen där man fixar det, för dom skickar inte hem.



2009-08-17 @ 21:49:30
Postat av: Linda

Sv: Behövde bara legitimation när jag gjorde passet idag. Frågade även om jag behövde ta med mitt gamla pass när jag skulle hämta ut det nya, då sa han något i stil med "Det har väl gått ut? Så de behöver du inte". Å det gör det ju snart, så enligt han behövdes det inte tas med. Men tror jag tar med det ändå, för säkerhets skull. ^^

2009-08-18 @ 22:05:43
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0