Sova försiktigt!

Nu har jag vänt på dygnet, huhu. De är ju inge bra. Just nu sitter jag och spelar Bejeweld Blitz på facebook.. Helt äckligt beroende är jag. >_< Hehe.
Nina har somnat i min säng också, så henne måste jag flytta på innan jag lägger mig. Hon brukar somna där framför tvn, och sen vill hon inte flytta på sig. Som igår när hon somnat, då sa jag åt henne att jag inte sover nå bra när hon ligger bredvid.. Då mumla hon något i stil med "men... jag sover försiktigt". Haha, tyckte det lät så himla kul så hon fick sova kvar. Dock sov jag inte nå bra, så inatt ska hon bannemig flytta sig. :P Hehe

Nä ska försöka dra mig från Blitz nu.


Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0