Det gick

Juppjupp,det gick att fixa pass till mig i Södertälje. :) Hämtar ut det där också, blir väl någon gång nästa vecka. Skulle ta typ 5 arbetsdagar att få det klart. Dom skickar tydligen sms då, så man vet att de kommit, hehe.
Förutom att vi var in till S-tälje idag och donade pass, så har vi inte gjort så mycket, bara ta't det lugnt. Letade efter töjning på stan också, eftersom jag tappade min ena töjning igår när vi simmade. >_< Det var Ninas, hehe, men eftersom hon tappade min förut, så är det jämt nu (Okej Nina?). ^^ Dock fanns det ingen 10a svart spiral inne just där, bara en 12a.. Å jag vill inte töja mer än 10 mm, så jag väntar hellre, så jag får tag på en 10a. :P

Nu kollar Jonas på fotboll, men när den slutat  tror jag vi ska ut i jaccuzzin ett tag. Mysigt när man ser stjärnorna. :) Men lite halvläskigt när de är så mörkt, haha.


HEddååÅå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0