Linköping nurå

Sitter i Jennifers gamla lägenhet nu. En jättemysig etta mittemot tågstation. Jag och pappa kom tillbaka hit för ett tag sen. När jag kom hit till Lkpg så åkte jag först hit med packningen, sen så åkte vi till den stora lägenheten som dom håller på att rusta. Den kommer bli riktigt nice!
Efter ett tag kom kusin Joanna och Marie (farbrors fru) dit. Vi åkte ut till Ikano, ett stort köpcentrum lite utanför stan. Jag köpte en orange kortärmad cardigan 100:- från Cubus och en långärmad tunn topp, 49:- från Gina.

Och vill ni veta nå mysko? Det är nån snubbe på facebook som vill bli vän med mig där.. Matt Ridley, heter han. Han har totalt 24 vänner, och 6 st av dom heter Linda Jansson?! Helkonstig typ verkar det som. Så här blire inga nya vänner inte!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Han kanske letar efter en linda jansson som han träffat någon gång. Haha. Läskig snubbe! eller så har han en fetisch(?) för lindor;)

2009-08-11 @ 21:56:31
Postat av: Linda

Haha, det var det jag också tänkte på. Men han borde sett på min bild att det inte var mig han träffat. Så de måste betyda att han har fetisch för Linda Jansson'sor. :D (Fin ändelse, jag vet. ;))

2009-08-11 @ 22:00:58
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0