Västerås

Idag hade jag och Karin tänkt åka in till V-ås. Jag vill ha en ny bikini och ny töjning. Men Karin orkade inte, så jag tar med Nina istället. Blir nog att ta 14.00 bussen in.
Ikväll måste jag packa hela min resväska inför Turkiet, åker till Jonas imorgon. Förstå vad drygt att gå runt med världens resväska på tågen från Kolbäck till Nykvarn. Haha, fult. :P

Så gryyymt skön låt! Så ska man ju helst se på videon till också, orkar ni? ;D
Spola annars fram till typ 5.20, skön som fan där å framåt. (videon är från filmen snatch, som jag inte sett men vill göra!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var en jävla spoil om du ville se filmen:S

2009-09-07 @ 22:25:02
Postat av: Linda

Sv: Haha, jag kan väl vilja se filmen ändå. :O ^^

2009-09-07 @ 22:36:22
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0