Videoredigering

Jag har filmat lite nu ikväll. Har ett litet "projekt" jag vill prova. Det är nämligen att göra ett videoklipp där det är två Linda med samtidigt. Förstår ni? Lite mer avancerat än bara en bild med flera Linda i. Nu är ju lixom allt rörligt. Hade tänkt fortsätta med den nu, men kom på att jag bara kan lägga in klippet från videokameran på den datorn som är inne i mor och fars sovrum, å mamma sover nu. Vill ju inte störa då. >_< Så får fortsätta imorrn. Men vettetusan vad det blir av det, antingen blir de nått halvbra nybörjarklipp, eller bara pannkaka!

Här är den första bilden jag gjorde med samma person flera ggr, med mig själv såklart. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0