Gummianka

Söndag igen. Här kommer en sammanfattning av helgen:

Fredag
Karin & Emelie ville ha med mig och Jonas på krogen, men ingen av oss kände för det. Vi åkte istället, som planerat, in till V-ås och åt på Jensens och tittade på bio, ”I taket lyser stjärnorna”. 98 % av den fullsatta biosalongen bestod av 15 åriga tjejer, sen var det Jonas, jag och typ 3 killar till, haha. Men jag ville ju faktiskt se den filmen, eftersom jag läst boken. Sen tyckte jag att filmen var bra också. Brukar vara svårt att göra en bra film efter en jättebra bok, men dom hade lyckats med denna.

Lördag
Match idag, mot Rönnby. Vi spelade på riktigt bra. Dom ligger 2a i serien, och vi 6a (>_<) Blev bara 2-1 till dom. Vi var nog bättre än dom ändå, och speciellt bra i vårat lag var Anya som stod i mål, efter bara så några träningar som målvakt. Efter matchen gick jag och Jonas ner och sola. Sen åkte vi upp till farmor & farfar, farfar fyllde år. Grattis till han!

När vi hade varit där så åkte jag, Nina & Jonas ut till Emils grav. Ett år sen din dödsdag, saknar dig jättemycket. Vi tände ett ljus trots att det stod många där. Hoppas du vilar i frid och har Anton vid din sida, bror. <3

Söndag
Tog en promenad med Jonas tidigare. Nu ikväll har vi provat oss på att dona stopmotion video, lägger upp här på bloggen sen om vi får ihop något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0