Helgen och idag

Fredag:
Twinsen Bella & Mickis fyllde 18 år. Grattis! Drog på förfest hos dom, åt lite tårta och så. Efter öl-spel och Sanning & konsekvens spel drog vi ut på krogen, blev Konrad. Heltrevlig kväll med er.

Lördag:
Tog det lugnt hela dagen med min älskade Jonas. Tv-tittande och kebab- & glassätande blev det mot kvällen. Vi tittade på Braveheart som gick på 6an. Hade iofs sett den för jättelänge sen, dock hade jag glömt bort slutet, att huvudpersonen dog. Såna slut hatar jag.

Söndag:
Jobbade 16.00 - 21.15, äckligt stressigt blev det till och från. Förstår inte hur dom planerar ibland.

Måndag:

Hade studiedag idag, så Jonas stannade tills idag. Innan jag skjutsade han till stationen i Kolbäck så åkte vi och tog lite bilder. Fast vi hann typ ta jättenågra bilder innan vi åkte till station.
Nu ikväll har jag tränat.


Jättefin bild Jonas tog på en del av båtbryggan vid Skantzsjön.
 

Krossad glasruta vid station i Kbk, taget av mig.



Jonas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0