Hemma igen

Nu är jag hemma efter en helg hos Jonas. Tog tåget som gick 20.19 från Nykvarn, och hade vi kommit litelite senare till station hade jag missat tåget. ^^ Men det gjorde jag inte. Byte av tåg i Eskilstuna, kom in dit 20.52 och mitt tåg till Kolbäck gick 21.52. -.- Så satt på station där i en timma. Pratade först en lång stund med syrran i telen, sen ringde jag Jonas också. Visade sig att han blev orolig när han inte fick tag i mig på telen. (A) (Tydligen vill min telefon säga "Abonnenten du söker kan inte nås förtillfället.... " om jag pratar i telefon med någon annan.)
När jag satt där i väntsalen på station var det samtidigt någon uteliggare där, och han pratade för fullt.. med sig själv. "Ja, jag har då aldrig varit förälskad" m.m. Uh, sånt är ju läskigt.. Som tur var det fler folk där inne.
Var i Kbk 22.14, mamma hämta mig därifrån.

Förresten tittade vi bio igår. Jag, Jonas, Martin, Erik & Maggie. Dock mådde jag jätteilla. Så var väl inte direkt social. Menmen, vi tittade iaf på "The Unborn". En väldigt konstig skräckis. Och nog hade den "hoppa-till-scener" också. Flög nästan ur stolen nångång. ^^

Nä, nu ska jag försöka hitta på något, vad det nu skulle vara. Kommer ändå inte kunna sova på ett tag.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0