Iriirriirirriterad på internetet, jaooowww

Gah, mitt internet är cpsegt. Kollade nyss på 13 minuter av Andra avenyn på svt's hemsida. Laggade som fan så stängde ner skiten. Får la kolla på det en annan dag, eller typ senare ikväll eller nå.
Nina har halsfluss också, hon får bannemig inte smitta mig. Inför lovet och allt.

Jaja. Håller på att ladda upp ett klipp på youtube nu iallefall. Har inte helt koll på youtube, men så småningom, när jag fått upp videon, så lägger jag upp klippet här på bloggen också. 

Tjohejsan
!

Kommentarer
Postat av: Emelie

kom inte till skolan ! Vill inte bli ännu mer sjuk :D Haha

2009-02-18 @ 12:26:53
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0