Powernap for sure

Tog precis en powernap, har varit trött hela dagen så när jag kom hem la jag mig i sängen framför nickelodeon och somnade. Mest mycket skönt var det. Sov lite mer än en timma, mer vågar jag inte, då kanske jag inte kan somna ikväll.
09.10 gick bussen imorse till Mälardalens högskola i Västerås, dom hade en mässa och föreläsningar om skolan och programmen. Stor skola var det, näst största i Sverige tydligen, men sina 15 000 studenter. Mycket ju.
Vi tittade på föreläsningen om ekonomprogrammet, typ det enda som jag skulle vilja plugga vidare till, tror jag. Men det verkade inte så frestande ändå. ^^
Nu ska jag dona lite käk. Ska iväg och jobba 17.00.

Imorrn efter skolan kommer min bejb, saknar dig faktiskt!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Jansson

Näst största HÖGSKOLA i så fall. :P



I Linköping har vi ju Universitet. Hit får du gärna flytta och plugga. ;)



"...med 25 000 studenter, 3 500 anställda och över 100 utbildningsprogram är Linköpings universitet ett av Sveriges större lärosäten"

2009-02-12 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0