Rensa garderoben

Hade transport & spedition idag. Vi fick reda på provet som vi hade i tisdags. Jag fick VG, så ska sikta på ett VG i slutbetyg på den kursen. =)
När jag kom hem tänkte jag antingen plugga (har en del att göra, två svenska uppsatser, projektarbete och restuppgifter), eller så tänkte jag städa garderoben.
Orkade inte plugget så tog och rensade och städade ur garderoben. Så nu ser det mycket bättre ut än innan. Det är himla skönt att ha garderob som man kan hänga upp lite av kläderna i. I huset hade jag typ alla kläder i byråer.
Blir jobb ikväll, 17.00 - 21.15.


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: ne haha jag har inte råd att köpa en platta, de är micke som får betala om han vill bli full :P

2009-02-06 @ 11:22:51
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0