Så äre!

Igår kom Jonas hit, fast direkt när han kom hit hoppade jag och Karin in i hans bil och så åkte vi till Västerås. Jonas hade en arbetsintervju på företaget finnmobil, och tro det eller ej, han fick jobbet. :O Så på torsdag börjar han jobba i V-ås! :D:D Då slipper jag sakna han hela tiden. :)
Jag köpte en ny vinterjacka igår också, en svart everest jacka. Himla skön, kanske inte världssnygg, men jag gilla den och de är det som är huvudsaken, höhö. Provade även en annan jacka, som var typ mest snygg och skön, men den va litelitelite för stor. ;(
På kvällen igår åkte vi till Sandra ett tag och titta tv och ba chilla. Dock kändes det som jag hade feber (å lite feber hade jag nog också) så orkade inte vara där så jättelänge.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag & Jonas ska nog ta en promenad sen iaf. =)

Ciaaaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0