Utgång igår

Jo det blev ju utgång igår. Drog till Geccobar runt 22.30, var dock skittråkigt där. :O Men Karin hade ju kul iaf. ;) Men jag och Jonas övertygade Karin om att vi skulle gå till Konrad istället. Stog i kö typ bajslänge.. Och framför oss stog nog drygaste blonda tjejen, undra vad de va för fel på henne.
Väl inne på Konrad träffa man iaf folk man kände igen, till skillnad mot Gecco.
Vi dansade lite och hade kuligt, sen lite innan 02.00 gick vi och köpte Subway.
Å jag undrar hur många ggr Karin ramlade under kvällen med sina höga skor, haha. Dom får du aldrig mer ha på fyllan!

Idag har jag och Jonas varit iväg och köpt Lustigkulla mat, jag tog Chickenbits, currysås o strips. Mums såhär när man är lite bakis.
Senare får vi se vad som händer, vi kommer nog bara ta det lugnt. 


Tre bilder kan jag bjuda på, höhö.




Kommentarer
Postat av: karin

hahahaha joo men den på mej kan du ju ta bort hahhahaa

2009-02-28 @ 18:51:39
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0