Inte många dagar..

Är slut i kroppen nu, på ett skönt sätt. Har tränat innebandy ikväll. Spelade lite forward (är vanligtvis back), men det gick bra. Mycket roligare att göra mål ju, haha.
När vi satt på engelskan idag kom vi fram till att det inte är många dagar kvar i skolan kvar till studenten. Inte många alls faktiskt. Nästa vecka har vi sportlov, mumsigt skönigt. Veckan efter det går vi ut på praktik, där vi är i 9 veckor framåt. Efter det är det typ 5 veckor vi har kvar i skolan. Lite ju.
Jag ska förresten ha praktiken på Lagerhaus i V-ås. Skulle aldrig pallat någon klädaffär eller mataffär. Roligare med prylaffär, höhö. Vettefan hur det kommer bli med att åka buss/tåg varje dag heller. I hela mitt liv har jag haft högst 10 min gångväg till skolan. Haha, så jag är bekväm av mig.

Nu ska jag försöka slutföra Del B i uppsatsen om myter i svenskan.

Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0