Fotåschååp

Börjar som vanligt 14.05 på onsdagar. Rätt segt faktiskt, man sover jättelänge för att sedan gå i skolan hela eftermiddagen. Slutar 16.50. Sen var det innebandy 18.00 som gällde. Fick ont i huvudet precis innan träningen så tog en ipren. Dock hjälpte den inte så mycket, kände fortfarande av det huvudvärken på träningen. Men det gick bra ändå. Tror jag hade ont i huvudet för jag inte hade ätit något riktigt under dagen. Bara frukost och sen macka efter skolan.

Sista lektionen var fotografisk bild. Och där ska vi ha ett eget projektarbete. Så läraren förklarade lite om det och så. Jag tror jag ska skapa olika "overkliga" photoshop bilder. Det är det jag kan tänka mig nu iaf. Har ju gjort några såna förut.

Bland annat denhär, som jag gjorde i somras typ. Lite häftig va? :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

nope, orkar inte skolan imorgon. drar till gymmet ist :)

2009-02-05 @ 00:21:12
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0