Rubrik? Ska de va så svårt

Skolan började 08.45 med Fotografisk bild. Satt och typ gjorde ingenting. Efter den var det prov som gällde. Gick brabra.
Efter skolan drog jag och Emelie till gymmet. Var väl där i lite mer än en timma.
När jag skulle cykla hem därifrån mötte jag Nina. Vi cyklade upp och hälsade på farmor & farfar istället för att åka hem.
Mamma & pappa kom också upp dit. Pappa åkte bil, så när jag skulle hem så fick han ta cykeln, så tog jag bilen hem istället. Höhö.
När dom kom hem igen sen så åkte jag och mamma till Åsby trädgård, gick och strosade lite. Efter det åkte vi upp och hälsade på moster Arja. Vi kom precis innan dom skulle äta, så vi fick ta oss en tallrik och slå oss ner. Pastasallad, jättegott!

Nu ikväll hade jag planer att se på Andra avenyn som börja 21.00 på 1an. Dock somnade jag till Shear Genius i typ 40 min. Så jag missade 15 min av Andra avenyn. Men nu har jag iaf tittat på avsnittet på svt:s hemsida.

Nu blir det veckans avsnitt av Gossip girl.

Goodbyeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0