1 ½ timmas sömn........

Å vad var det jag sa....... Kunde verkligen INTE sova. Så jääävla drygt. Vände och vred, la mig vid fotändan av sängen, tog av mig t-shirten, satt på mig t-shirten,  sprang på toa 100 ggr.. La mig tillåmed i Ninas tomma säng. Men nä...
Smsa å sen ringde Jonas, de var vid 03.30, och efter det kunde jag äntligen somna! Helt sjukt, ska det vara så svårt? Nån som har nå bra tips så man somnar lättare? Vore ju dock skönt med sömnpiller, men de är väl typ omöjligt att få tag på.
Tveksamt att jag kommer orka träna efter jobbet.. /: Kommer väl somna i kassan redan!


Hejdå.... HOPPAS NI SOVER SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: karin

Räkna får! Å du ska me, tänkt på låren!

2009-07-14 @ 08:44:08
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Gå ut och gå en rask promenad på typ 10 min :)

2009-07-25 @ 14:35:31
URL: http://regnvatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0