Äckel SJ

Jävla cp fitt SJ! Jag slutade 19.10 på jobbet.. Köpte tågbiljett från V-ås till Nykvarn. Det enda som fanns var att åka via Sthlm och byta där till Nykvarn. Tåget skulle gå 19.52 från V-ås, så väntade.. Sen visade det sig att det var försenat 30 min.. Jahaja, bara att vänta. Sen blev det försenat 1 timma! Och efter det stod det att det skulle komma 21.50!!!! Två timmar sent lixom :S Så jävla irriterad blev jag! Och är de fortfarande!... Just nu har jag inte lust med nånting.... eller jo, supa skallen av mig, som alla andra gör på Power meet!

Åkte hem med 21.15 tåget till hallsta iaf.... Jonas kommer och hämtar mig här med bilen istället.. Söten. <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Läste det här i vår tidning nu,

http://corren.se/Sverige/?articleId=4928869&date=&menuids=



Någon du känner/vet vem det är?



Sjukt att det händer så mycket sånt här just nu. :(

2009-07-04 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0