Ba en massa skit eller nå i den stilen tror jag kanske typ

Såklart kunde jag inte somna igår kväll, natten innan man börjar 06.00..... Somnade typ 2-3 eller nå. >_<. Jobbet gick iaf bra, men rätt sjukt att jag bara har 15 min rast (!!!!) då jag jobbar 06.00 - 14.15, vilket är 8 timmar arbetstid. Menmen.. När man väl är där går de oftast bra, tröttast är jag efter jobbet..
Va med Karin ett tag ikväll, vi planera lite, ska ju dra nånstans nästa vecka har vi bestämt! Gotland är vi mest inne på nu. =) Vore niice. HEhe.
Nu ska jag duscha, äta lite och sen ska jag bannemig sova. Känner att jag är bra trött nu. Och lättirriterad.. ^^

Hejdåhej

Kommentarer
Postat av: Marie i Linköping

Hej Linda! Lånade tjejernas dator och hittade dig där. Du,tillämpar de inte Arbetsmiljölagen på ditt jobb??? Den säger"praxis är 5 min rast varje timme" vilket ju skulle bli ca 40 min på dina 8 timmar!Du får heller aldrig arbeta mer än 5 timmar isträck utan rast.

Kram Marie ps Hälsa mamma!

2009-07-29 @ 17:20:00
Postat av: Linda

Hej Marie. Nja, jag vet faktiskt inte. Vet bara att jag just nu går på Annelies vanliga schema (hon har semester nu), och hon vill bara ha 15 min rast tydligen.

Mamma hälsar tillbaka. =)

2009-07-29 @ 20:09:48
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0