ba nå skit

Sov en stund på eftermiddagen, skööönt. Spydde gjorde jag också, mindre skönt :S Haha.. Har aldrig spytt pga att jag varit bakis... Menmen, mådde iaf bättre efteråt, haha.
Efter tuppluren drog jag och Karin till Maistro och käka. Jag tog en kebabtallrik, yummie, fick iaf i mig lite, hehe. Efter det köpte vi lite godis och cykla hem till mig och såg på Never back down. Sjukt bra film, se den om ni inte gjort de tidigare. =)
Blev att skjutsa in Elin & Ida till sjökrogen också. Körde Elins mammas bil, typ svinfin ny bil. Lagom läskigt att backa ut ur garaget med en halvmeter marginal på båda sidorna. Men de gick bra. ;P

Nu ska jag städa, känner att det är kläder och disk i hela mitt rum. ^^^^^^

Heppåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0