Bädmintån

Ligger i Jonas säng nu, med kissen Sixten bredvid mig. Först var planerna att jag skulle åka hem idag. Men tror jag stannar iallefall en dag till. Jag skjutsa Jonas till jobbet för en timma sen, efter det åkte jag till apoteket och köpte nässpray till Jessica (Jonas syster), som ligger och är sjuk.
Tidigare idag åkte jag & Jonas till bollhallen med Sara & Martin å spela badminton. Var riktigt längesen jag gjorde det, men skoj vare. =) Dock låg väl inte jag & Sara på samma nivå som killarna, stenseriösa var dom, haha.
Vet inte om jag också håller på att bli sjuk, känner mig inte helt frisk iaf. Men hoppas det bara är inbillning, eller att man bara känner efter för mycket. Drygt och bli sjuk ju.

Hejdåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0