Hårääht & pitsa!

Tjenare! Igår somnade jag som en stock i sängen till tvn. Kände mig faktist rätt utvilad när jag vakna. =)
Efter jobbet idag gick jag till Salong Kreativ och klippte mig. Syns typ inte att jag gjort det. ^^ Sen blev det väl inte direkt bra fixat efteråt heller, vill ju hare helt plattat, men nänä. Hehhee, men håret känns lite friskare iaf.  Å min färg i huvvet, hårfärgen som jag färga förra måndagen har typ runnit ut. :O Inte alls lika intensivt och snyggt längre. :( Huhu.. Så måste väl färga snart igen!
Efter jag hade klippt mig gick jag och mamsen ner på byn och titta runt i lite affärer, höhö. Sen gick vi till La Torre och satt oss. Riktigt mysigt. =) jag tog en "Oskar pizza"; oxfilé, beasås och annat mums på. :D Till det delade vi på en karaff av husets vita vin. Det var gott, riktigt gott faktiskt. :O Det bara liksom slank ner så lätt. Höhö.

Vi beställde "mini pizza" och den räckte gott och väl, orkade inte ens hela, haha.


Love you mammiii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0