Mysko kille som använde en ovanlig väg att ta sig in?!

Först blev det jobb till 19.10. På lunchen tänkte jag gå till Magic lines och köpa en ny töjning. Men dom hade tydligen sommarstängt.. ;/ Gick istället runt lite och kollade. När jag gick in på Gina såg jag en som egentligen jobbar på Magic Lines xD som praktiserade på Gina nu, hehe. Köpte iaf ett vanligt ljusoranget baslinne där, halva priset (49,50:-).

Efter jobbet kom Mathilda & Anna å hämta mig, sen åkte vi till Josefina som då har slutat jobba på Lagerhaus, å som bjöd på lite mat och så pga det. Det var en himla trevlig kväll. Trivs med Lagerhaus gänget. =)

En lite konstig grej som hände när vi var hos Josefina var att en snubbe, som först stod på marken och ropa efter någon Sebastian.. "Sebastian, halllå, Sebastian!" och sen, typ 10 min senare gick på taket, på lägenheten rakt utanför vårat fönster.. Han hade en rep med som han fäste i takräcket.. Sen hängde han sig i det och hoppa in i lägenheten på översta våningen. :O Skitkontigt!

Den hära filmen filmade jag EFTER han hade tagit sig in i lägenheten. De här är alltså typ 10 min efter han hoppade in. :P Han gick då ut på taket för att hämta sitt rep som han fäste när han hoppade in.
När Sofie frågade han vad han gjorde för nå på taket sa han "Jag glömde mina bilnycklar där inne..." .. Men det verkar ju helt normalt, han glömmer bilnyckarna, men ett rep som går att fästa i ett takräcke, det har man med sig?! ^^


(Jag vet att det är skitdrygt att jag filmat åt sidan, men såklart tänkte jag inte på det då :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0