Pieces of what

Ensam hos Jonas igen, eller ja, inte helt ensam. Jessica och mamma Lindroos är ju fortfarande hemma. :P Jonas åkte iväg och spelar lite badminton med  killarna, å jag hade ingen direkt lust att följa med.
Känner mig lite halvkrasslig, men jag hoppas verkligen att det inte är något. Orkar inte få influensan (som Jessica fått).. Jag & Jonas har iaf fått medicin som ska dämpa chansen att vi också blir smittade, bra det iallefall.
Jag vill ju vara frisk, så jag kan åka hem och leka med Karin! Som det var sagt att i skulle göra denna vecka, när jag väl var ledig.. >_<  Å vill ju inte missa partaj hos dig om de nu blir så. :O

Ha't bra pipol!

Kommentarer
Postat av: karin

de blir ferre å du ska hem nu!

2009-07-08 @ 18:12:34
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0