Sälen?

Har suttit och spanat in Kläppens hemsida den senaste timman, jag vill verkligen jobba där i vinter! Tror jag iallefall. Haha! Men vore nog grymt kul. Har kollat in vad de olika jobben innebär och sånt. Skulle vilja jobba i deras kiosk/livs kanske, eller hellre i receptionen. :M Eller som liftvakt. Haha. ^^, Fast egentligen skulle det nog inte spela någon roll om jag är just på Kläppen eller nå annat fjäll, bara man får jobba lite, och åka bräda!
Så blir nog att jag och Jonas ska söka lite olika jobb upp dit. : ) Kulkulkul.


Kommentarer
Postat av: Jonas

att jobba som maskot vore ju skitskoj:D haha. blir till att söka en massa när vi ses igen då:)

2009-07-20 @ 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0