Smothie

Gick precis till köket och undrade vad jag skulle ta att äta, ville bara ha något lagom lätt eftersom jag ska gymma om ett tag med Emelie. Så jag gjorde en smoothie av de vi hade hemma ^^, men va god den blev. Fast de inte blev så mkt färsk frukt i. Bara en banan, vindruvor, sen tog jag jordgubbsfil, lite äpple/litchi yougurt och lite turkisk yougurt! Man tager vad man haver som sagt. Det funkar ju finfint oftast. Höhö.
Nu ska jag fortsätta dona lite i photoshop, håller på med en bild som kanske kan bli lite halv cool. Om jag får till det bra vill säga. :P Den blir nog förhoppningsvis klar ikväll nångång. =)


Förresten kommer bejbi hit inatt när han slutat jobba, typ runt 03.00 är han här. :) Mumsbulle!


Pusstjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0