Tröttttt

Usch, så trött som jag var idag på jobbet har jag nog aldrig varit. Det första Matilda sa när vi träffades var att jag såg trött ut! Haha. Men efter morgonfikat (två koppar kaffe & macka) så kvicknade jag till. När jag slutade, 14.00, var jag iaf pigg nog att ta mig en tur till gymmet. Var rätt inställd på att åka dit, och om jag inte skulle gjort de skulle jag känt mig dålig, ^^ när man lixom ändå inte har nå annat att göra på eftermiddagen/kvällen.

Var nyss inne på Tjuvtittat och kollade runt, hittade en del roliga bilder som jag inte sett tidigare. ;D

Lätt!

Va säger du, först käka lite "kebab" sen köpa vovve?

Ett bättre köp får man leta efter.

När man äntligen hittat en ledig ruta..

Haha, inte alls förvirrande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0