Liftvakt kanske? ;D

Hejsan! Idag åkte min älsk hem igen. Han jobbar ju nu, huhu. Imorse gick jag upp tidigt, drog till Arbetsförmedlingen 10.00, eller var väl där lite innan, vilket var bra, blev ju massa folk bara efter 5 minuter efter dom öppnat. :P
Vi gick igenom vad jag vill ha för typer av jobb, tidigare anställningar osv..

Jag & Jonas har snacka lite om jobb i Sälen i vinter också. Hur nice vore inte det? Skulle passa mig jättebra tror jag. Får man ju åka bräda också. :M Skulle vara grymt kul iaf. Vi prata också lite om att jobba i Norge, de vore också kul. En upplevelse. Jag vill ut och uppleva världen och olika saker, få nya livserfarenheter osv innan man slår fäste helt liksom. Upplev världen med mig!

Nu ska jag äta jordgubbar med mamma och Nina. :)

Bjuder på en bild på mig & Gusten från Sälen, april -08.
Den där snögubben gjorde vi helt själva! Haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0