Home sweet home, eller nå?

Hemmmmmmmmma nu, för den som undra. Höhö. Dock är jag ensam hemma, huhu. Mamma, pappa och syrran är i Linköping och hjälper farbror med familj med att rusta upp deras nyinköpta lägenhet. Upptäckte nyss att de inte finns nå färskt bröd här, så frågade Karin om hon ville med till affärn, men hon sa att dom hade massa bröd hemma.. Så ska sova och äta bröd hos henne istället. =)
Imorrn ska vi båda till Arbetsförmedlingen, jag ska skriva in mig (som jag inte haft tid till att göra tidigare) och Karin ska på nå möte. Sen på kvällen blire partaj hos Karin. Fast vettefan vilka det blir, än så länge är det typ bara jag, Karin och Sandra kanske? Haha. Så ring om ni vill komma.

Förresten känns mina halsmandlar som tennisbollar typ. Fast har inte ont i halsen.. Tokigt. ^^

Hejjpa!

Kommentarer
Postat av: Mingan

Då får ni ta de lugnt, pensionären mingan vill sova :P hahaha skojja!!

2009-07-09 @ 22:12:16
Postat av: Linda

Haha jadå, i värsta fall får ni väl titta förbi, hahhaha :D

2009-07-09 @ 22:25:07
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0