Smsa först, kissa sen!

Tjo. Blev en sväng förbi Power meet idag efter jobbet. Var dock inte där nå länge, dom andra ville hem. Jag hade gärna varit kvar en stund till, men inte ensam såklart. ^^

Vet ni vad jag såg idag? Det finns ju toaletter i Skrapan, utanför ica.. Och där kan man betala toabesöket med en "sms-biljett". Man skickar iväg ett sms, sen drar dom pengar från mobilen, tillbaka får man en engångskod som man slår in på knapparna. Något jag aldrig sett förut, hhehe.

Efter morgondagen på Lagerhaus är jag ledig i en vecka! Först nästa lördag jobbar jag. Värsta skönt. Jag och Karin har sagt att vi vill hitta på något då, försöka komma iväg nånstans eller så, ska höra med dom andra brudarna också. Får se om de blir av. ;p  Dock ska det bli bajsväder nästa vecka, vilket är lite sugit.

Hejdåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0