Allergi?

Uh, har ont i magen. :S Tror nästan att jag är allergisk mot äpplen. Eller den här sortens ont i magen får jag iaf när jag ätit äpple. Känns typ som man nästan har kramp i magen, fast bara svagt lixom. ^^
Jag och Karin har städat ur vårat skåp i skolan idag, efter det gick vi på en promenad. När vi hade gått ca en timma och vi är typ 15 min hemifrån så svänger Adam upp på trottoaren med sin bil, haha så fick vi skjuts hem av han. Tack! Var ju jobbigt att gå när man hade ont i magen, huhu.
Ikväll kommer min bejb hit, miss u! Så kom nu istället? Hhiihi.

Hejssvejs

Kommentarer
Postat av: sanna

det är på gurnd av skalet man fåt ont:) vissa är känslifa för skalet, jag med. om du tar bort skalet kommer du inte få ont, testa det vettja :)

2009-06-09 @ 17:48:00
Postat av: sanna

vad bra jag stavar :S

2009-06-09 @ 17:48:23
Postat av: Linda

Svar: Det kan nog stämma. :O Jag åt samma sort äpple igårkväll, men då skalade och skivade jag äpplet. Och fick inte ont.. Tokit har jag aldrig tänkt på innan. :)

2009-06-09 @ 18:25:50
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0