Blev inte att skriva in sig idag ne

Gick ner till Arbetsförmedlingen med sosso (som btw inte ville ha klänningen). Där var det ju inte lite folk kan jag lova! Smockat typ, haha. Visade sig att man skulle ha med sig sina betyg och så, och det hade ju inte jag. Så jag gick lika fort, blir att gå ner dit en annan dag istället.

Ikväll ska jag åka till Jonas. :) Blir där till typ måndag tror jag. Men innan jag åker till han ska jag nog åka in till V-ås och lämna tillbaka klänningen.. Sen åker jag direkt med tåget därifrån till E-tuna och sen vidare till Jonas. Dock jobbar han när jag kommer, (kvällsskift 15.30 - 01.30) så hans mamma får hämta mig på station, hehe.


Och jag gillar att bloggen cpar sönder när man ska "spara & publicera" ett inlägg. >____<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0