fyfan va vi är bra!!!

För jag har tagit studenten! Och hur var dagen då? Typ helt underbar! Hade så himla kul. Det allra roligaste måste ha varit på vagnen, sista ggn alla var samlade och alla bara röjde hur mkt som helst. Helt underbar klass har jag iaf! Eller ska man säga hade? Kommer iaf sakna er.
Vid 07.00 var nästan alla hos Emelie E, åt frukost tillsammans, det var mys. :) Sen blev det att gå till skolan och fotas. Efter det blev det mösspåtagning ute och sen samlades alla i matsalen och åt. Samtidigt var det underhållning och utdelning av stripedium osv. Och tro det eller ej men jag fick ett "Premium" (står det iaf längst upp). ^^ "För goda resultat i karaktärsämnen inom Handelsprogrammet i Kantzowska gymnasiet har tilldelats Linda Jansson" Förstå att jag blev förvånad.. Helt paff, haha. Fick ett presentkort på 500 kr på Bokhandeln. Det är alltid uppskattat.

Just ja, mitt öga också! Ni skulle sett det.. Jätteläskigt. Ena pupillen var skitstor, även fast jag var ute i solen. Den ändrades lixom inte i storlek fast den ska göra det i olika ljusförhållande. Så jag gick med en liten pupiller och en stor. ^^ Pratade med en läkare i telefon om det och hon trodde att det berodde på att jag hade kommit i kontakt med någon blomma. Att de skulle försvinna av sig själv. Fast om jag skulle fått ont i huvudet, blivit illamående och spytt så skulle jag söka akut hjälp för då kunde de va hjärnblödning. Känns ju kul om de skulle va de. Men de va de antagligen inte, nu är det som vanligt igen.

13.00 sprang vi ut! Vilket tryck det var när alla skulle springa, haha. Sen stod vi alla där och skrek ett tag innan vi leta på våra närmaste och hälsa på dom. =) Sen blev det vagnåkning! Så himla kuuuuuuul! Vi åkte två varv runt hallsta, men vi ville åka mer, haha.

När vi hade åkt klart blev det hem och äta tårta med familjen och släkten. Presentöppning också, hihi. Fick olika smycken och pengar. Tack så mycket!

På kvällen var Qvarn ett måste, typ alla som tog studenten var där. Helkul kväll!

TACK ALLA UNDERBARINGAR FÖR DENNA DAG!





Snyggt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0