Gymmäääth!

Blev gymmet dårå, var bra längesen man var där. ;s Dålig man är. Fast har iofs varit en massa med skolan och studenten. :P Emelie frågade mig igår om jag ville hänga på. Så vi möttes utanför 10.00. Hurtigt va? Skippade sovmorgonen å allt, haha. Kom ju även på att jag är lite förkyld, klyftigt. Haha, men det är nog ingen större fara. Är bara snorig och hostar till och från.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till Sosso. Hon ska prova min klänning. Efter det ska vi gå till arbetsförmedlingen. Ska skriva in mig. Alla säger att det är lika bra att göra det, så gör väl det. Haha, fast jag fattar inte riktigt varför, då jag har två extrajobb. Men lär väl få reda på det när jag är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0