lagerhaus för hela slanten

Tog bussen in till stan 10.00, var inne typ 25 över så hade lite tid att fördriva, började ju 11.15. Först gick jag in på VL och köpte 10 resor till mitt busskort. Uh, jobbigt att köpa såna tråkiga saker ju. Sen gick jag till Gina, provade lite stuffs och köpte två toppar. Det är lätt att spendera pengar på kläder, eller vad säger ni tjejer? Haha.
Å på jobbet fick jag reda på att Sofie är sjuk, så blev lite ändringar på schemat.. Blir att jobba till 19.10 hela veckan. >_< På onsdag skulle jag egentligen slutat tidigt, så man kunde sola, gå till arbetsförmedlingen osv, men nä. Fast ska väl inte klaga egentligen, får ju pengar. Höhö.

När jag och Karin jämförde hur bruna vi var när vi var vid Lisjö
:
Karin pekar på sin arm: "Arbetslös."
Karin pekar på min arm: "Inte arbetslös."

Ni kan ju gissa vem som var brunast, haha!

Fast helt blek är man ju inte. Bjuder på denna konstiga bild. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0