Lite morgonsnackis innan studenten

Nu är jag så gott som färdigdonad. Ska snart till Emelie E på champagnefrukost.. Utan champagne... Eller iallefall utan alkohol.. Har blivit mycket strängre på skolan om att vara alkoholpåverkad där, så känns inte ens värt att dricka bara lite, för förstå om man blir utsläng. Wohoho kul att inte få springa ut lixxxxom.
Å inatt kunde jag inte sova för fem öre! Gick å la mig efter 00.00 nångång.. Låg där och vände  å vred på mig. Fyfan asså.. Tankarna om studenten och allt möjligt sprang runt i huvudet på mig. Fast jag var trött så kunde jag inte somna. Så blev typ sjukt irriterad på mig själv å jaaa.. Jätteirriterande. Men lite efter 03.00 så gick jag å la mig i Ninas säng (hon sov inte där) å då kunde jag somna efter ett tag. Sen ringde klockan 05.10 (Y).
Men det är bara att ta nya tag, för IDAG TAR VI STUDENTEN!!

Kommentarer
Postat av: janika

Grattis kusinen min! hopaps dagen blir kanon! kan tyvär inte komma hem till dig då jag måste jobba :( men tänker på dig vid 13.00 då ni springer ut! kram!

2009-06-11 @ 09:19:40
URL: http://ahooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0