Midsommarhelgen

Känns som helgen har varit jättelång, värsta skönt ju. Tänkte ta och sammanfatta den lite nu. =)

Fredag, midsommar:
Jag och Jonas åkte in till Södertälje rätt tidigt, vi gick till affären där Jonas hade köpt min studentpresent, ett  armband. :) Det var lite långt, så dom fick korta ner det. Sen gick vi hem till Sara & Martin. Blev att förkröka lite där innan vi drog ut till en fest lite utanför S-tälje. Det var trevligt där. Dock började jag må dåligt rätt tidigt, så slutade dricka runt 23.00 eller nå. Men kvällen var skoj iaf!

Lördag:
Jag & Jonas sov lääääääänge! När vi väl hade pallrat oss upp så frågade hans föräldrar om vi ville med ut och spela golf! Jag hade aldrig provat det, men vi hängde med. =) Och kan säga att det faktiskt var riktigt roligt, haha. Avslappnade sport. Å jag slog faktiskt Jonas i en bana, helt otroligt då han har spelat i flera år. ;)

Söndag:
vi åkte in till S-tälje. Jonas hjälpte Martin att coacha hans fotbollskillar i deras match medans jag och Sara satt bredvid och hejade på ungarna. Kul match iaf, var skoj att prata om motståndarlaget, då typ alla var feta och dom va sponsrade av max, haha. Efter matchen åkte vi och handlade, vi lagade tacos tillsammans, mums vare. =) Sen kollade vi på american psycho 2, och ja, det var en psykfilm. xD

Förresten så var vi på bio i torsdags. Såg Baksmällan och kan verkligen rekommendera den filmen! Den var hur kul som helst! :D Alla satt och skratta i biosalongen. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0