Morgonprommis

Försökte gå upp relativt tidigt idag. Ställde klockan på 10.00 å va uppe 10.20. Gick på en promenad på 20 min innan frullen då. Man känner ju verkligen att man inte har samma energi innan frukosten som efter frullen, eller ett tag efter lunchen. Men det var iaf skönt att komma ut ett tag.
Tänkte att jag går upp tidigt så jag är trött och kan lägga mig relativt tidigt ikväll.. Blir ju att gå upp skittidigt imorrn. ;p
Och Jonas får jag inte väcka än, han vill sova till minst 12.00, haha. ;D Så om ungefär 30 min får jag gå in å hoppa på han. (:

Senare ska jag träffa klassen i skolan, sen drar vi tillsammans ut till dit vagnen står. Blir att klä den och spraya lakanen. =) Blir nog jättebra det.

Nu ska jag hjälpa min mor att baka.

HEjsSsssS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0