Rix FM blevre

Efter jobbet blev det som sagt Rix FM festivalen. Låter rätt överdrivet att säga "festival". Det är ju inte i närheten av Hultan eller så. ^^ Träffade Karin & Emelie direkt när jag slutade. Visste inte att allt, alla stånd (höhöhööö) och såntdärnt skulle hållas bara inne i city.. Förra året var det ju ute vid Löga, vilket jag tyckte var bättre. Den stora scenen där Rix FM är i år, är på torget vid statshuset. Var ju mysigare när de va på ängen..
När vi gick runt där och kikade lite blev jag konstigt nog sugen på öl, haha, skitkonstigt då jag aldrig varit nån ölfantast. Om dom andra också skulle viljat, så skulle jag gärna ha satt mig inne vid öltältet och tagit en bärs! Men dom ville inte. xD Sen så tittade vi ju såklart när några upträdde på scenen, bland annat Erik Hassle, Starpilots, velvet och Janet.

Vääääldigt uttjatade låtar, ja! Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0