shopping blevre

Jo, det blev ju lite shopping idag också. Var kul att shoppa, känns som det var riktigt längesen man ägna typ en hel dag åt det. Hehe. Åkte in med 12.00 bussen med Sosso & Elin. Hem tog vi 17.30 bussen. =)
Det jag köpte var:

Klänning från H&M, 79:- på rean.

Topp från H&M 149:-, Jeanskjol från Vero Moda 259:-, Halsband från JV Accessory (gamla Ragazza butiken) 100:- (ser helt kompakt ut på bilden^^)

Fastnade för halsbandet direkt, tycker det är urgulligt, haha.


Köpte även en tajt svart klänning från H&M, men nu har jag kommit på att jag egentligen inte vill ha den.. Så antingen ska jag lämna tillbaka den, eller så ska Sosso köpa den av mig, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0