Sol sol sol!

Mums på vädret, eller vad säger ni?
Gick upp vid 11.00 idag, orkar inte sova bort hela dagarna när det är fint väder. =) Åt lite frulle med syster, sen gick vi ut och solade ett tag. Fast inte speciellt länge, Nina har inge bra tålamod till att bara ligga där, haha och jag vill inte ligga där själv. Vi cyklade istället upp till farfar och hälsade på han och vovvarna. På vägen hem svängde vi förbi kinan (som vi kallar den) och köpte kinamat. Fast nu är det nog thaimat där, hmm.. Vet knappt vad skillnaden är, men gott är det iaf! Vi köpte med oss en dagens hem, 55 kr! Och den kan jag och Nina dela på och vi blir jätteeemätta.
När vi hade tryckt i oss maten gick vi ner på byn och köpte glass och toapapper. Haha, lät så himla kul när nina prata i tele när vi stod i kö "Vi är på affärn och köper skithuspapper", mamma, som hon prata med, hörde inte va Nina sa så hon upprepa typ massa ggr. ^^

Det här är armbandet jag fick av min bejbi. :) Det står "Jonas" på utsidan.

Och "Linda" på insidan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0