solbränd is najs

Blev ingen tatuering idag. Jonas ringde och ändrade tiden tills på fredag 17.00 istället. Hade ju varit skönt att få den klar, menmen. :P Blev heller inget spex idag med klassen! Men vi kom på en ännubättre idé som vi ska göra imorrn. Vara pirater som delar ut guldpengar (choklad). Blir nog nice. ;D Först skulle vi ju ha typ bröllop, alla tjejer är killar och tvärtom. Hehe.
Fick även reda på matteprovet, vilket var IG. Tjoffsan jao. Men skitsamma, behöver jag ett G i det, till kanske senare studier så får jag la plugga upp det på komvux eller nått.
Efter skolan idag gick jag, Karin & Emelie till båtbryggan och solade. Skönt vare. Sen nu ikväll tog jag och Karin en vända på byn bara. En liten promenad förbi coop, köpte cola, å satt oss sen i solen. Yummie på den, solen asså. Känner att jag fått färg idag, behövdes också! hehe.
Nu måste jag dona piratkläder till imorrn. Får se vad det blir, hehe. Musik måste också donas, vet inte om nån annan gör det, men jag kan lika gärna göra en skiva jag med isåfall.

Tjoplahejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0