trött onsdag jahoo

Jobbade mellan 11.15 - 19.10. När man jobbar på Lagerhaus står man ju typ hela tiden, och det märks att jag inte brukar göra de. ^^ Blir ju skittrött i benen, haha. Men man vänjer sig efter ett tag. Som när jag hade praktik där i 9 veckor, hehe.
Var jättetrött imorse när jag skulle vakna.. Sov jättekonstigt inatt.. Vaknade runt 6 och tänkte att jag kan ju vara vaken, för ska ändå upp snart.. Men vaddå snart, 09.00 skulle jag gå upp. ^^ Somnade iaf om sen. Sov nog kanske dåligt för att jag hade en bökandes syster bredvid mig också... Hon somna i min säng å jag orkar inte väcka å säga åt henne, hon blir sååå sur då. Haha.
Nu håller jag på att rensa lite stuff på datan, har bara 11 gb ledigt, och det är 149 gb från början. Så blir att bränna ut bilder på en/flera cd:n samt att radera onödigt jox. :P

Detta måste va mitt absolut neutralaste ansiktsuttryck ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0