HPH06 är kärlek

Igår blev det en impulsfest hos Karin, det va skitkul. :) Vi var några från klassen. Öl-spel och charader blev det bland annat . Å stackars Karins mamma som gick å sov typ 22.00. Fick väl sig inte en blund alls, så som vi väsnades. Hehe. Blandade groggar på Proviva mango också, det med lite sockerdricka, de funka fan bra. Kläckte ur mig detta också "Jag blandar grogg med Proviva, jag känner mej som en diva", kul va? hahaha, de tyckte vi då iaf. Jag å Emelie sov hos Karin, vi somna typ runt 04.00. Somnade på momangen! Haha. Var en jättekul kväll iaf, dock har man ju lite minnesluckor. Drack ju upp två 70isar tillsammans med Karin å Emelie. ^^ Fast var säkert nån mer som drack av det. Hehe. Skulle bli en chillkväll, men de blev de ju dårå inte. Haha!

Här kommer iaf lite bilder från min kamera. :)


Såklart var illern Göran med, skitfull som vanligt!


Pissljummen öl, men den va rätt god ändå! Börjat lära mig dricka det. ^^









Ser ni apan där i bakgrunden? xD

Haha Adam är för skön.


Kommentarer
Postat av: Emelie

man lär väl hålla sig inom vissa gränser men dom mamma köpte av sa att man kunde äta hur man ville. Vet inte vad dom kostar på apoteket, iaf dubbla det mamma ska betala.

2009-06-08 @ 22:59:48
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0