Trött som en gnu? ja

Kollade på "Privileged" för ett tag sen, gick 19.00 på 5an, det är en ny serie som började idag. Handlar om en tjej som vill bli journalist, men får sparken från sitt jobb på en tidning och får istället bo hos en rik familj och hjälpa döttrarna med skolan typ. Verkar bra av de jag sett. Somnade dock en liten stund efter andra pausen. xD Skapligt trött kan jag lova. Så blir att sova relativt tidigt idag tror jag. Jobbet gick btw prima idag, dock gick tiden långsamt, hehe.
Nu frågade Tai mig om jag var sugen på att partaja, haha. Fast skippar nog det, skulle somna på direkten. ^^
Nä, ska nog försöka gå å och lägga mig snart faktiskt, ba hoppa ner under det stora täcket, bland kuddarna. Låter himla lockande, visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0