Ligger och slöar

Nu är jag hos Jonas. Ensam, huhu. Eller helt riktigt ensam är jag väl inte, hans föräldrar är ju hemma. :) När jag kom hit så blev det en macka framför tvn i vardagsrummet. Å nu har jag förflyttat mig till Jonas säng framför bärbara datorn. Hehe. Jonas föräldrar gav mig studentpresent också, 400 kr. :O Dom ska ju inte skämma bort mig! Men tack så mycket ändå. :)

Förresten så åkte jag in till V-ås innan jag åkte hit. När jag kom dit så tänkte jag växla en 20a till två tior, så jag kunde lägga in min väska med packning (den va jättetung) i förvaringskåp .. Gick in på Pressbyrån för att växla. Var vääärldens längsta kö.... Sen är det en som jobbar som bara står och plockar upp varor? Hon ser väl att de är mycket folk. Cp. Vadå prioritera kunderna minst, så kändes det iaf. Sen vare en kund som upptäckte en plastbit i sin korv, mums va? Uhh.. Iallefall, när jag hade stått där i kö länge å äntligen kom fram så fick jag inte ens växla... >__< Dom bad mig gå till Waynes café (där ville dom inte heller växla) och till SJ:s resebutik, å dit orkade jag inte ens gå. Så blev att konka runt på min feta väska.
Men jag lämnade tillbaka klänningen iaf, och köpte istället två par skor på skopunkten. =)
Såhär ser dom ut:
Gillar´om!

Och domhär, fast i svart. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0