kissungar och 6 månader

Tjo tjo!
Sitter och donar med en ny header nu. Känner för att byta ut denhära designen. Höhö.

Idag på jobbet blev jag rätt förvånad.. Eller aa.. En unge, kanske 4 år, kissade på sig. Då kom morsan fram och sa "Oj, det hände visst en olycka".. Sen gick hon iväg en bit med ungen och började byta om henne, mitt i butiken lixom.. Hmm ^o). Å  ungen gick runt i hela butiken innan mamman bytte på henne, så blev kiss spår överallt! Borde inte morsan då erbjuda sig att torka upp de?.. Nä, det gjorde hon inte. Konstiga folk det finns alltså. Kan inte ungen hålla tätt, sätt en blöja på na!

Å från en sak till en annan... Idag har faktiskt jag och Jonas varit tillsammans i 6 månader. Det ni. =) Ett halvår sen vi var i Sälen alltså. Jag tycker tiden går jättefort, lika långt tillbaka dit, som det är till nyår igen. Huuh, snart är de vinter igen, vill ju ha sommar mest hela tiden, haha. Iallefall så gillar jag min Jonas, hihi. Å på lördag (efter golftävlingen) tänkte vi hitta på något mysigt. Antingen så ska vi bara ta det lugnt, laga good mat och bara vara eller så följer vi med Sara, Martin m.m. till Grönan och ser på sommarkrysset. ;D
Älskar dig min bejbi. :)


Heipppa!



Kommentarer
Postat av: jonas

Jag gillar dig, mycket:)<3

2009-07-01 @ 00:21:16
Postat av: Emelie

BARA 6 månader? :O Känns ju som 7 år. Men grattis :)

2009-07-01 @ 14:27:46
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0