Muntliga provet i svenska nationella

Igår bestod typ hela min dag av att plugga till nationella provet i svenska som vi hade idag. Visste inte hur jag skulle börja, vad jag skulle skriva eller nått. Men det gick till slut iaf. Jonas hjälpte mig och fick mig på bättre humör, annars hade jag nog gett upp rätt tidigt och skitit i det.
Idag när vi hade det muntliga svenska nationella så gick det faktiskt bra. Det som var lite dåligt var väl att jag inte tittade upp så mycket, men annars så. =) Så jäkla skönt att ha det överstökat.
Nästa onsdag har vi det skriftliga provet i svenska nationella. Får hoppas att det också går bra.

Nu måste jag städa här i mitt rum, det behövs verkligen.

Tjuuee!

Kommentarer
Postat av: Isabella

svar.. Jo det gick helt okej, jag fick starkt vg! sj:)?

2009-03-27 @ 15:11:06
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0